Tech Talk: Smart integrering i klimatilpasning - fordampning og tilbageholdelse af regnvand i DAMP-P

26/02-2025

25. feb. 2025, kl. 09:00

Overskrift 1

DAMP er et klimatilpasningsprojekt, der fokuserer på smart integrering af løsninger til effektiv regnvandshåndtering.

Ved at kombinere fordampning med andre lokale metoder som tilbageholdelse, sigter projektet mod at optimere håndteringen af regnvand. Vi vil præsentere de forventede effekter af fordampning på baggrund indledende tests samt anlægsfasen og diskutere vores forventninger til systemets ydeevne over de næste 3 år.

Vi vil monitorere samspillet mellem fordampning og tilbageholdelse for at finde den mest omkostningseffektive løsning.