Godmorgen med DNNK: Klimatilpasning i det åbne land

13/08-2024
    Tilmeldingsfrist

12. aug. 2024, kl. 09:00

Klimatilpasning i det åbne land: Strategier og eksempler fra Haderslev, Assens og Odense Kommuner.

Vi inviterer jer hermed til et spændende webinar, hvor Haderslev og Assens Kommuner vil præsentere to projekter fra første runde af Plan22+.

"Ny energi! Vedvarende energianlæg som dynamo for klimatilpasning og lokal udvikling i Haderslev Kommune" samt "Klimaprojekter som driver for forbedring af landskabet i Assens og Odense".

Vi vil blandt andet komme ind på emner som strategisk helhedsplanlægning, afvejning af arealinteresser med udgangspunkt i analyser af landskabets værdier og potentialer, samt afbalancering af beskyttelse og benyttelse.