Webinar om jura: Sikring af rettigheder og deklarationer i klimatilpasningsprojekter

18/09-2024

17. sept. 2024, kl. 09:00

DNNK og Horten inviterer sammen til et nyt webinar om klimatilpasning. Denne gang har vi fokus på sikring af rettigheder og deklarationer i klimatilpasningsprojekter.

På webinaret har vi fokus på:

1. Hvilke rettigheder der kan være behov for at sikre i et klimatilpasningsprojekt
2. Hvordan I sikrer jeres rettigheder til i vandløbsreguleringssager og kystbeskyttelsesprojekter
3. Hvad skal der stå i en deklaration?

Vi inddrager eksempler fra vores rådgivning i praksis og kommer omkring nogle snubletråde og faldgruber.

Deltagelse er gratis for medlemmer af DNNK.

Praktiske spørgsmål vedr. tilmelding og afbud mv. sendes til info@dnnk.dk

Faglige spørgsmål: I er velkomne til at sende eventuelle spørgsmål både før og efter et webinar til HORTEN på mail: mpo@horten.dk